عکس نوشته خاص عاشقانه

دلهای ما که بهم نزدیک باشند

دیگر چه فرقی می کند که کجای این جهان باشیم

دور باش اما نزدیک

من از نزدیک بودن های دور, می ترسم !

عکس نوشته خاص عاشقانه

 

عکس نوشته خاص عاشقانه

به خودت، باورت و زندگی ات عشق بورز

سن و سالت مشکل عشق نیست

زمان نمی تواند بلور اصل را کدر کند

مگر آنکه تو پیوسته برق انداختن آن را از یاد برده باشی !

برای خودت دعا کن که آرام باشی، صبور باشی . . .

مهم نیست که آخرین زلزله ی زندگی ات چند ریشتر بود

مهم این است که دوباره از نو بسازی:

زندگی ات را

باورت را

خودت را . . .

عکس نوشته خاص عاشقانه

عجب حکایتی می شود

سرسپردگی تو

با جنون من !

چه شروع زیبایی می شود

حضور دیدار شبانه ات

اگر . . .

اگر که بیایی

و اتفاق بیافتی . . .

عکس نوشته خاص عاشقانه

 تو میروی . . .

اما بدان چیزی عوض نمی شود

پای ما تا ابد گیر است . . .

من و تو

شریک جرم یک مشت خاطره ایم . . .

عکس نوشته خاص عاشقانه

 دلم لحظه ای را می خواهد !

که تو باشی . . .

همین کنار نزدیک به من

درست روبروی چشم هایم

همنفس نفسهایم

خیره شوم به لبهایت

دست بکشم به تک تک اعضای صورتت

بعد چشمهایم را ببندم و . . .

” ببوسمت ”

آن لحظه دنیای من تمام می شود

” به خدا که واقعاً تمام می شود “

عکس نوشته خاص عاشقانه

 آنقدر ذهنم را درگیر خودت کرده ای . . .

که دیگر حتی نمیتوانم مضمون تازه ای پیدا کنم

حالا حق میدهی

در شعرهایم

به همین سادگی بگویم

” دوستت دارم ” ؟

عکس نوشته خاص عاشقانه

 کاش می شد . . .

تمام داستان های دنیا را

از دهان تو بشنوم !

تمام عاشقانه های دنیا را

تو برایم تکرار کنی !

اصلا هر چه تو بگویی زیباست !

می دانی کاش می توانستم

با تمام وجود

صدایت را در آغوش بگیرم !

عکس نوشته خاص عاشقانه

 کاش می شد . . .

تمام داستان های دنیا را

از دهان تو بشنوم !

تمام عاشقانه های دنیا را

تو برایم تکرار کنی !

اصلا هر چه تو بگویی زیباست !

می دانی کاش می توانستم

با تمام وجود

صدایت را در آغوش بگیرم !

عکس نوشته خاص عاشقانه

 

عکس نوشته خاص عاشقانه

آدم هایی هستند که دلبری نمیکنند،

که حرفهای عاشقانه نمیزنند،

چیز خاصی نمیگویند که ذوق کنی

آدمهایی که نمیخواهند عاشقت کنند،

اما عاشقشان میشوی !

ناخواسته دلت برایشان میرود . . .

این آدمها فقط راست میگویند

راست می گویند با چاشنی قشنگ ” مهر”

لبخند میزنند نه برای اینکه توجهت را جلب کنند،

لبخند میزنند چون لبخند جزئی از وجودشان است . . .

لبخندشان مصنوعی نیست، اجباری نیست

در لبخندشان خدا را میبینی . . .

اینها ساده اند

حرف زدنشان

راه رفتنشان

نگاهشان

ادعا ندارند، بی آلایشند، پاک و مهربانند . . .